Pembayaran Komisen Ashadee.com

Alhamdulillah, komisen pertama dan kedua dah selamat masuk akaun. Sebenarnya belum masuk akaun lagi, masih dalam proses lah =)  Walaupun sales tak selebat anda semua yang otai tapi bolehlah untuk tampal mana yang berlubang. Untuk newbie affiliate macam aku, ini merupakan satu langkah permulaan yang dah cukup bagus dan dijadikan sebagai peniup semangat untuk lebih berusaha dalam affiliate ini.

Pembayaran Komisen Ashadee

Sebenarnya banyak program affiliate yang dah wujud dan Ashadee.com adalah salah satu program affiliate yang lebih menonjol di Malaysia. Ramai blogger sudah mendaftar di Ashadee.com dan memperoleh komisen sehingga 4-5 angka secara konsisten setiap bulan. Aku insyaAllah akan menjadi salah seorang daripadanya suatu hari nanti. Hehehe.

Ok, malas cakap banyak. Kalau korang nak buat komisen affiliate menggunakan teknik seo, aku syorkan korang baca kitab pink ini. Kalau rasa malas nak baca, korang boleh tonton video intensif affiliate. Jom kita buat komisen berjemaah ^_-

15 Ulasan

  1. menarikk . semoga terus berjaya :)

    BalasPadam
  2. compared engan nuffnang ni lagi okay>ke camne?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Aah..yang affiliate lagi ok, pendapat saya la =)

      Padam
  3. Alhamdulillah rezeki kan?? Tahniah hajar !! Bestnya menjana duit...... tapi Sha belum bersedia...

    BalasPadam
    Balasan
    1. alhamdulillah, terima kasih..buat bila dah bersedia nanti =)

      Padam
  4. salam
    saya datang melawat
    i follow u
    #746

    BalasPadam
  5. bw
    Nuffnangers who recently viewed your blog

    BalasPadam
  6. Best kan dapat duit.. hehe.. good job dear.. keep it up

    BalasPadam
  7. Alhamdulillah. Rezeki Allah bagi. Yang penting kita bersyukur dengan setiap yang diberiNya. InsyaaAllah di masa akan datang akan bertambah rezeki tu. Saya pun begitu juga dulu, sekrang ALhamdulillah agak stabil dan konsisten pendapatan drp Ashadee dan Nuffnang. Tahniah!

    Boleh ziarah blog saya di Sumber Info dan Panduan Percuma!

    BalasPadam
    Balasan
    1. tulah, harap rezeki makin bertambah dengan affiliate ni =)

      Padam
  8. So far blm ada rezeki drp Ashadee..baru daftar bulan Jan 2015..haha..

    BalasPadam
    Balasan
    1. InsyaAllah lepas ini ada la tu rezeki, saya mula-mula dulu pun tunggu lama nak dapat komisen pertama =)

      Padam
Catat Ulasan
Terbaru Lebih lama